L´Oreal goes Powa

 

1d1776ca-s

L´Oreal har indgået et strategisk partnerskab med Powa omkring mobil platformen PowaTag. L’Oreal har været førende inden for skønheds industrien i mere end 100 år bl.a. pga. deres vedholdende indsats for at innovere deres kunder online som offline. Igennem partnerskabet med PowaTag, har de nu set muligheden for at bringe deres kunders online og offline verden mere sammen, samt tilføre mere værdi til deres liv ved at bringe en let og bekvemmelig shopping oplevelse med mobilen.

nm-video

Strategien og planerne bag partnerskabet blev fremlagt for hele vores team i torsdags i London ved Powa´s hovedkontor og jeg er virkelig begejstret for de planer der ligger forude for begge parter. Jeg kan desværre ikke afsløre planerne og strategien for jer, men fremtiden ser lovende ud for L´Oreal og ikke mindst deres forbrugere som får mulighed for at engagere sig med deres fortrukne mærker, når som helst og hvor som helst med PowaTag.

6f9ae114-5209-4c59-8b95-ac5fa4450ec6

`I dag ejer hver tredje af verdens seks milliarder mennesker en smartphone, mens 40 procent har adgang til internettet.` kilde: Danske Invest.` Vi er blevet mobile! Vi bruger smartphones til at udforske og engagere os med brands og faktisk er det således at `phone calls` ligger efter `searching the web` ifølge nedenstående analyse fra techanalysis.Mobile

L´Oreal har set potentialet i at være first mover og ideen med at engagere deres kunder på en innovativ måde via smartphones. PowaTag giver forbrugerne mulighed for at uddybe deres engagement med deres foretrukne brands og mulighederne for hvad L´Oreal derfor kan opnå gennem partnerskabet og en smartphone er uendelige..

//SB

posted in: Business Life



Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *