LAUCHING FOR THE FUTURE

I fredags var jeg i Århus til et launch event for det nye digitale commerce hus, IMPACT (tidligere Webdanmark). Dagen kickstartede med et seminar, hvor der var udvalgt flere indlægsholdere som alle havde en stor ambition, passion og innovativ tilgang til den digitale forretning og fremtidens e-commerce. Mine ynglings speakere var Amy Lanigan & Rolf Hay, begge skønne personligheder & fantastiske indlægsholdere som formåede at levere deres visuelle præsentationer med ydmyghed og humor. Herunder kan I læse et lille resume af de 2 personligheder samt deres indlæg til eventen.

Amy Lanigan, girlgonewest.com & VP Client Strategy at Fluid

Amy Lanigan, en af USAs førende e-commerce strateger var for første gang i Danmark for at speake og dele ud af sine erfaringer til dette event. The North Face, Google, Levi’s, Coca-Cola, J.C. Penney, m.fl. er blot nogle af de digitale projekter og strategier hun har har været involveret i igennem tiden. Omdrejningspunktet for Amis præsentation under det her event var fremtidens shoppere og her er 2 videoer som viser hvordan hun & hendes team hos Fluid arbejder med at løse opgaverne under emnet `shopper science`. #ClicktoWatchvideo

FLUID SHOPPER PORTRAITS: BEAUTY MAVENS
Skærmbillede 2015-03-02 kl. 23.49.33

Rolf Hay, Stifter og adm. direktør, HAY

En yderst interessant person med en fantastisk humor, formåede at dele historien om hvordan det lykkedes at skabe HAY – et internationalt brand drevet af ambition og passion. Rolf Hay delte sin historie samt en video som bl.a. viser hvordan HAY tænker online shopping helt ind i designet. Videoen fortæller historien bag en ny designer stol, fra den tegnes til den bliver produceret, med hensigten om at den skal leveres i en lille pakning, så den er nem at sende med posten og på samme måde nem at folde ud og klikke sammen til en stol uden værktøjer. Jeg ville ønske, at jeg kunne vise jer videoen, så I kan se ideen med stolen, men desværre er den ikke ikke tilgængelig nogle steder endnu. For HAY handler design om mange ting, men at tænke i fremtiden og følge med den digitale udvikling er yderst vigtig og en af de tanker Rolf havde inden udviklingen af stolen var: `hvordan kan man få en sofa ind af en brevsprække?` Det at re-tænke design og pakningen af møblerne, så de kan sendes online er super vigtigt for HAY og det er afgørende at de tænker anderledes, er innovative og følger med tidens shopping trends for ikke at tabe momentum.

Unknown

 //SB

posted in: Business Life



Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *